Кошик
1333 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

+380 (67) 497-91-09
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товару Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. ✅ Повернення товару можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). ✅ Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. При отриманні продукції через транспортну компанію рекомендуємо перевірити товар перед отриманням. Якщо ви виявили дефект чи пошкодження упаковки, маєте право відмовитися від товару. Для цього необхідно скласти акт у присутності кур’єра (представника перевізника) та повернути товар. У разі виявлення дефекту після отримання товару необхідно негайно зв’язатися з менеджером за контактним номером, зазначеним на сайті. 💰 Гроші, сплачені за товар, повертаються у повному обсязі відповідно до вартості на день покупки. Причини відмови у заміні товару на новий ❌ Пройшло більше 14 днів з моменту покупки. ❌ Товар був у використанні та не є новим. Умови повернення товару, що не підійшов ✔️ Відсутність слідів пошкодження чи використання. ✔️ Збереження оригінальної упаковки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner